jus archiv

jus archiv

Angela, Matteo, David lábhoz!! *

2015. november 22. - jus blogja

 

 

Akik olvasgatják innen és onnan is a híreket, azok októberben fellélegeztek, mikor a nem túl sokra tartott, ám mégis az Európai Bizottság elnöke, Juncker Passauban - többek közt - kijelentette:

"Russia must be treated decently," " We can't let our relationship with Russia be dictated by Washington."

Oroszországot az érdekek szerint kell kezelni. "Nem engedhetjük meg, hogy az Oroszországgal ápolt kapcsolatainkat Washington diktálja."

Európa talán végre újra saját értékei és érdekei szerint fog cselekedni? Kiszáll a héjják közül? A maistream média nem kürtölte tele a világot Juncker kijelentésével, tanácstalanság érződött a hír kommentálásánál is.

Oroszország sikeresen vette fel a harcot az IS ellen, melyek elsöprőnek ígérkeztek, miután ebbe a terrorállammal szembeni harcba maximálisan és tevőlegesen is mellé állt Franciaország, majd a brittek is a párizsi terrortámadást követően.

(És így szól a fegyverhordozó cseléd: Kutyák, lábhoz!!) *

A múlt hét végén Törökországban tanácskozott a G20. A hírek szerint - MTI alapján Index - a találkozó vége felé rövid megbeszélést tartott (eligazítás?)* Obama Merkellel, Cameronnal, Renzivel, melynek végén az uniós vezetők arra az elhatározásra jutottak (utasítás?)*, hogy az Oroszországgal szemben alkalmazott szankciókat fél évvel meghosszabbítják (még ha gazdasági csődbe viszik vele az Uniót, akkor is)*.


A hírek kommentálását mindenki saját lelkiismerete szerint megteheti, én mellőzöm.

 

* zárójeles, dőlt betűs beszúrások a saját véleményemet tükrözik

Jus szerkesztő


A bejegyzés trackback címe:

https://jusarchiv.blog.hu/api/trackback/id/tr798336556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

251002 2015.11.22. 20:42:47

Hát igen... A média hírek ma is virágnyelven íródna. Tudni kell a sorok között olvasni. Aki csak lazán átfut felette, észre sem veszi az egészet. Csak tudnám, hogy akkor Obama miért is ült le Putyinnal oly látványosan társalogni?

27518 2015.11.22. 20:50:41

Nagyon jó ötletet adtál ezzel a felszólítással, "Kutyák, lábhoz!", majd meglátod. A cikkedre válaszolva, a kutyák ott sunyítanak, nyüszítenek Obama lábai előtt....

251002 2015.11.22. 21:48:21

RE: 2. Kutyák nemcsak Obama lábai előtt sunyítanak. Röhej, de tele vagyunk "önkéntes Vahurokkal". Még akár itt a NolBlogon is. A Kettős Mérce blogba ma is olvastam olyan cikkeket, amelyektől égnek állt a szőr a hátamon. Tele vagyunk túlteljesítő liberálisokkal.

27518 2015.11.22. 22:04:25

Itt a nolblogon főleg csaholó kutyákkal találkozom, de majd megtanítom őket a "Kutyák, lábhoz!" vezérszóra engedelmeskedni :) Alex, szerinted hol szidom a komcsikat? Már nem csak náci vagyok, hanem komcsizó is. Komolyan mondom, annyira elkapott a röhögés erre a szóra, hogy kiakadtam mint a kakukkos óra :))

122365 2015.11.22. 22:25:40

Nem IS, hanem ISIS és nem brittek, hanem britek... Amúgy miből látszik az orosz siker? ;-)

251002 2015.11.22. 22:55:48

RE: 5. Endre! Ne keress mindenben hibát! Az IS - Islamic State, ok? Állítólag ugyanaz, mint az ISIS, ami nem tudom pontosan, hogy mit jelent. A "brit" az brit, ez oké. Az orosz siker meg abból látszik, amit Te nem érzékelsz. Az USA nyavalygásából (meg a Tiédből).

16338 2015.11.22. 23:15:09

5. Endre, ha te mindig ilyen pontosan találod meg szarva közt a tőgyét, még sok csalódás fog érni az életben, fiam! (IS, ISIS, ISIL és a többi, brit, britt, brrit, bbrit, aki egy melléütés miatt nem érti, annak kár olvasni. És végül, olyan nemzetközi csatornákon vetített drónnal készített felvételekről, amit a US eddig még nem tudott produkálni.) Amúgy a szemedbe ment valami?

16338 2015.11.22. 23:24:10

Alex, szerintem akkor is jutsz infóhóz, ha jó oldalakat szemlézel. Igaz, kevés ilyet találni. Arra lettek az emberek idomítva, hogy elsikkadjanak a lényeges hírek felett, valamint, hogy több hírből ne tudják összetenni a lényeget.

16338 2015.11.22. 23:26:17

Only, én nem foglalkozom a nolbloggerekkel. Attól drágább és rövidebb az időm.

336586 2015.11.22. 23:58:27

Sajnos az EU is a globalisták játéktere. Téglák mindenfele. Van hozzá pénzük, meg fegyverük. Ez érthetö. De hogy pl. egy Frady Endre is nekik szurkoljon, nos az számomra nem érthetö.

23353 2015.11.23. 02:11:15

Az angol for forditasa az elso mondatnak : Oroszorszaggal rendesen Kell banni. Nem az amit irtal.

27518 2015.11.23. 08:13:56

9. Jus, éppenséggel, nem is neked írtam, hanem Alexnek válaszoltam.

16338 2015.11.23. 09:14:39

Napos, én csupán azt próbáltam közvetíteni, hogy éppen enyhülést hozott egy Európai Bizottsági elnök nyilatkozata, éppen nyíltan kimondta, hogy Washington irányítja az Unió külpolitikáját és ennek ideje véget vetni, mire elég egy röpke Obama találkozó a vezető uniós államok elnökeivel, máris csaholnak újfent Washington csettintése szerint (és saját érdekeinkkel szemben.)

16338 2015.11.23. 09:18:29

Litle, tudom, de azért köszönöm. Kissé szabad asszociációt engedtem meg magamnak, lényegi változtatás nélkül. (Szerintem a rendesen való kezelés megfelel a közös érdekek melletti kezelésnek.) De annyiban jogos az észrevételed, hogy az első fordított mondattól leveszem az idézőjelet.

16338 2015.11.23. 09:22:29

Only, én a 2. hozzászólásodat elolvastam, megnéztem mire inspirált egyik mondatom, és erre reagáltam. De meglehet nem is kellett volna reagálnom rá. Ha bántó volt, elnézést.

27518 2015.11.23. 10:07:51

15. jus, oké, nem gondoltam, hogy a posztomat olvasva válaszoltál. Tudom, neked nincs sok időd, nem is kívánom, hogy részt vegyél benne. Bár, a téli idő miatt remélem majd jobban ráérsz ezután!

16338 2015.11.23. 17:37:54

Only, az élet túl rövid már ahhoz, hogy személyes sérelmeket egyáltalán észrevegyek. Túl rövid az élet azzal szemben, ahogy felgyorsultak az események. Örülök, ha van lehetőségem bemutatni, amit magam észreveszek. Ebben a világban a vitát nem csupán feleslegesnek, de károsnak is tartom. Eltávolít. Elég, ha gondolkodásra késztetek valakit. Az még ér valamit. Közelebb hoz. Szerintem. Nincs időm ellenségeskedni, nincs időm ezzel foglalkozni. Nekem. Meg általában is. Meg szerintem. Na.
süti beállítások módosítása