jus archiv

jus archiv

Nincs kedvem játszani

2010. május 14. - jus blogja

... arra ébredsz, valami fáj, valami megmozdult, valami ki fog szakadni belőled

 

 

És egyszerre arra ébredsz, valami fáj, valami megmozdult, valami ki fog szakadni belőled.

Hiszek a sors akaratában, tudom, nem tehetek ellene, és még ez sem igaz, tehetek ellene, de annak az ára nagyon magas, ráadásul addig pofoz, míg vissza nem térek a megírt forgatókönyvhöz.

Ahogy múlnak az évek, egyre közelebb kerülök ahhoz, előre megérezzem, mi is az út, hol megy, alig-alig térek le róla, de még most is akad, ami ellen berzenkedek, amit húzok-halasztok, pedig tudom, hiába, be fog következni. Néha olyan jó hinni, a sorsom én vagyok, még akkor is jó, ha ez a hit olyan rövid ideig tart.

Aztán akad olyan is, ami nem tetszik, de mégis azonnal elfogadom, csak eljátszom a gondolattal, mi lenne, ha...

Most nincs hangulatom ilyet játszani, pedig nagyon nem kedvemre való, ami történéseket érzek, de legyen, túl kell esni rajta, ha tetszik, ha nem.

Utólag a legérthetetlenebb események logikája is precíz rendet mutat, pontosan levezethető, mi és miért úgy alakult, egyszerűen máshogy nem is alakulhatott volna.

Rossz napom volt tegnap, pocsék, elviselhetetlen aggódásokkal telített, feszült, fájdalmas, mégis sikerült a nap végére lecsillapodni, még hamarabb is mentem aludni, mint a megszokott, már éjfél előtt álomba merültem. Hajnali három után lehetett, egy erős ütésre ébredtem, valami megváltozott, valami váltott, valami megmozdult, és kétségem nem volt felőle, valami ki fog szakadni belőlem.

Nem tudom, jó vagy rossz, nem tudom kellemes lesz, vagy borzalmas, nem tudom, akarom-e majd, vagy csak beletörődöm, de már elkezdődött és én érzem. Nincs kedvem semmilyen történésekhez, legyen bár akár jó a vége, inkább nyugalmat szeretnék. A nyugalmamnak búcsút mondhatok. Az is lehet, csupán annyi, újra nagy sóhajjal megadom magam, de akkor sem tudom még minek?

Mit tehetnék? Várok és figyelek.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jusarchiv.blog.hu/api/trackback/id/tr398336612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

95527 2010.05.14. 06:15:11

Ha várakozásban és figyelésben akad egy társ, talán könnyebb lesz!

139820 2010.05.14. 06:42:48

kedves jus, pedig ha tetszik, ha nem, az egészet csak egy játéknak szabad felfogni...én már rohadt sokszor voltam mélyen, és még olyankor is azt képzeltem, hogy most éppen kimaradtam egy dobásból, így csak a következő körbe szállhatok be...közben pedig egyre kisebbnek és kisebbnek éreztem magam...de aztán mikor megint rám került a sor, valahogy sikerült erőt gyűjteni, és újra mosolyogva játszani...egyszer volt egy írásom, melynek ez volt az utolsó sora: életre ítélve!

13709 2010.05.14. 06:57:07

ismerem ezt az érzést. Nem tudom talán újjászületésnek is mondtam egyszer magamnak, de lehet hogy ez túlzás. De hogy fájdalmas és mégis kell, az biztos. mást tényleg nem lehet tenni, mint figyelni a belső történésekre.

78126 2010.05.14. 07:41:33

"Figyelj a belső hangokra, ha nem hallod a külsőt; figyelj a külső hangokra, ha nem hallod a belsőt!" (Illés) Néha pedig egyik sem érdekel!! Valahogy most épp "utolértelek"...:(

16338 2010.05.14. 08:57:03

Nem nehéz ez Paplanyos, csak izgalmas, és néha annyira nem hiányzik!!! Társ persze van, de amikor ilyenm van, már a fejét fogja, és rémüldözik, és ő még akkor sem hisz ebben, amikor már megtapasztalta, hogy pedig működik, azaz nem terhelem vele.

16338 2010.05.14. 09:12:37

Én nem érzem tragédiának Lami, csak most nyugira vágynék inkább, se jóra, se rosszra, most "lanygyos víz" vágyam van. Olyan jól elvoltam benne itt az elmúlt időszakban. Lehet, lapítok még egy ideig?? Tudod, nem látok, nem hallok, nem beszélek, behúzódom... de nem érzem mélyben magam.

16338 2010.05.14. 09:17:32

A tegnapi félelmetes, aggódós, fájdalmas dolog megoldódott estére Valéria, ennek nincs köze hozzá. Szerintem csak egy elágazás lesz, de hogy miben? Annyi felé élek, hogy nem tudom. Lazán várok.

16338 2010.05.14. 09:20:49

Éppen ez az Anemone, hogy most egyik sem érdekelene, se a külső, se a belső. A francba!!! :((( Mesélj!

12635 2010.05.14. 09:27:13

ugyanúgy nő vagyok, mint Ti és nagyon szégyellem magam, de ezt most nem értem... konkrét dologról van-e szó vagy egy lelkiállapotról vagy mindkettőről és még többről...? Lehet, hogy korábban értettem volna és lehet, hogy alkalmi "butaságomat" az elmúlt hat év jótékony boldogságburka okozza... Jus... remélem, sőt erősen kívánom Neked, miután kicsit behúzódtál és jótékonyan lazultál minden jó lesz és könnyebb lesz...

16338 2010.05.14. 09:45:10

Ez nem női dolog Gordius, ne aggódj. Ahhoz sincs köze, éppen milyen időszakodat éled. Leegyszerűsítve, megérzed, valami más lesz. Mint az állatok a földrengést, valami ilyesmi. Kedves vagy, nem rossz semmi, nem is nehéz, meg nyugi van, csak nem marad az. :)) Aztán, hogy mikor és mi változik, és hogy??? Általánosságban történő megérzés, leegyszerűsítve.

12635 2010.05.14. 11:26:19

na így már értem... örülök, hogy nincs semmi.gond...

16338 2010.05.14. 12:09:48

...de még lehet, akár az is...:)))

120353 2010.05.14. 23:02:34

kedves jus: csak úgy nemtelenül! Ha van mindíg konkrét célod (na annál kicsit fontosabb, hogy holnap ki kell takarítanom a spájzot), amit meg KELL csináljál, akkor nem lesznek ilyen "burnout" pillanataid, szimptómáid. Valakiért, valamiért élsz, akkor nem férhet el a lelkedben ez a fajta magadon kívüli állapot. Bármilyen furcsa,de kell a léleknek (persze a testnek is) egyfajta állandó, folyamatos leterhelt állapot, de pozitív értelemben. Akkor nem érsz rá "hülyeségeken" filozofálni. Kellemes "más" állapotot. üdv Adamant

16338 2010.05.14. 23:31:03

Kedves Adamant! Vannak konkrét céljaim is, csak nem magammal, én csak az eszköz vagyok hozzá. De mennyire, hogy valakiért és valamiért élek!!! Kellő képpen le vagyok terhelve, tán fizikailag még bírnék többet. De mindig ráértem önmagamra is,lehet, csak lopott tíz percekre, lehet csak éjszaka - mint most ezt is akkor írtam - és nem fejlesztettem ki magamban közben egy megjátszást, amit éppen a társadalom megkövetelt, ami éppen divat volt. Szerinted hülyeség. Szerintem ez vagyok. Akkor??? :))) Nem fekete és fehér a világ, mert akkor nagyrészt szürkék lennénk. Köszönöm, kellemesen vagyok. Neked is üdv: jus

120353 2010.05.14. 23:40:36

Kedves jus: éjszaka a legveszélyesebb bármilyen magányos tevékenységet végezni. Addigra elfáradtunk általában, nagy a csönd, könnyebben jön a szomorúság, az olyan gondolatok, amik nappal valamiért elkerülnek bennünket. (Persze nappal sokkal több mással van tele a fejünk ezért írtam a leterheltséget, lekötöttséget.) Amúgy, ha megvannak a céljaid, amit Te mint eszzköz kellesze csak (kérdés, hogy ez az eszköznek levés jól esik vagy sem), akkor nem szabad ráérned saját magad rosszul érzeni. (Drága jó Lörincze Alajos és Te is Lemi kérlek bocsájtsd meg ezt a mondatot!!!!) Én férfi vagyok, nem a 20-as éveimböl és egészen biztosan sokkal pragmatikusabban gondolkodom, mint sokan a környezeteböl. Az élet nem mindíg komplikált. Vannak néha megoldhatatlan kérdések, amikre egyébként tök egyszerü a válasz. Üdvözöllek Adamant

16338 2010.05.14. 23:54:57

Kedves Adamant, igen, a nagy saját célokat már elértem, így felesleges energiáimat átcsoportosítottam a karitatívság irányába. Én nem érzem magam rosszul!!!! Már amennyire az ország jelen helyzetében ezt egyáltalán ki lehet jelenteni. Csak vannak ráérzéseim, amik mindig bejöttek és bejönnek, nem egyből spirituális dolgokra kell gondolj!!! Valami változás, elágazás amit intiúcióim jeleznek és kirángatott az álmomból, de nem azzal fog telni a fél életem, ezen agyalok. :)) Az a mondatod...:))))))) szerintem elsikkadnak felette. :)) és megtapasztalod a bocsánatban levést :)) Én pedig nő lennék, és nem a 20-as éveimből...a napi dolgokban én is pragmatikus vagyok, az nem is megy máshogy. Az írás az más, az nem megy pragmatikusan. Logikus. Üdv: jus

120353 2010.05.15. 00:06:05

Áha, akkor így már más a baba fekvése. 1./ Nem kell a világ, az ország öszes problémáját megoldanod. (Ha már fölös idökapacításod van.) Azt megoldják, vagy tönkreteszik mások (akár benne vagy, akár nem). 2./ Nagyon jó, ha bejönnek a ráérzéseid (tipikus nöi tulajdonság, miért csak nektek jönnek be a megérzések ?? a férfiak meg küzdhetnek évekik, hogy megtalálják a bölcsek kövét. Ti meg csak alszotok egyet és reggel arra ébredtek, hogy " az elveszett pincekulcs a fiad csizmájában van!") 3./ Nyelvtani eltévelyedésemért köszönöm, hogy ennyire elnézö voltál. Szomorú ez a fajta igénytelenség és kapkodás a fogalmazásban (most nagyon ostorozom magam igazából,de ez online nem jön ki). Igazad van. Az írásnak néha - sokszor (?) - semi köze a napi valósághoz. Írjál máskor is csak úgy rosszkedvböl, hátha megint valami jó "szakad" ki. Üdv Adamant

16338 2010.05.15. 00:19:44

Hogy lásd, jó kedvem van, mit szólnál hozzá, ha holnap belecsöppennél egy jó kis táncos buliba? Pergős latin? Cha-cha-cha??? Akármit szólsz, az lesz. Már megírtam. Jó éjt neked! üdv. jus

120353 2010.05.15. 00:29:21

Igen korai fiatal korom óta szeretek táncolni. Még latint is. A Mojitot, Cuba Libret (na inni nem a bloggos kollégádat) szeretem. Ez már igen, ma eset biztos nem álmodsz "zombikkal". Jó éjt Neked is. Adamant

139820 2010.05.15. 05:45:44

jus, örülök, hogy félreértelmeztem, és minden rendben van nálad, csak pihenésre vágysz...hát itt a hétvége, hajrá hanyattdőlés és agykiürítés:)
süti beállítások módosítása