jus archiv

jus archiv

Állampolgárságot mindegykinek

2010. május 11. - jus blogja

Gaudi szerint sértő és megalázó...

 

Gaudi-Nagy Tamás szerint megalázó a magyar nyelv ismeretét kérni a magyar állampolgárság megadásához, mint ahogy az is sértő, kérvényezni kelljen azt.

A Jobbik véleménye szerint automatikusan járnia kéne minden határon túli magyarnak.

Gaudi nem beszélt arról, mi lenne az ismérve a határon túliak magyarságának, sem arról, kérvényezés nélkül ebben az esetben kinek is adhatnák meg automatikusan.

A rendezvényen 30-40 fős tömeg éljenzett.

A Jobbikra 855 436 fő adta le szavazatát.

Dr. Gaudi-Nagy Tamás a Jobbik országgyűlési képviselője, jogász.

Magyarország, 2010-ben.

No comment.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jusarchiv.blog.hu/api/trackback/id/tr798336436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

45691 2010.05.11. 00:20:18

Lehet ilyet is. Lehet akár 50millió magyar állampolgár. Hogy pont a Jobbik kezd egy hipermultikulti világ felé vonzódni, az már több,mint abszurd. Ilyen nincs és mégis van. (A blogomban jeleztem pár napja, hogy tulképp akárki lehet majd magyar állampolgár,és ez baromi előnyökkel is járhat,nekünk itten,belüllakókra.)

relatív 2010.05.11. 01:42:54

A legegyszerűbben úgy lehetne ezt a "belüllakóknak" igen nagy előnyökkel járó (?) metódust lebonyolítani - semmi kecmec -, hogy a jobboldali - nagy győzelmet aratók - képviselők a határon állva a magyar állampolgári kitöltetlen papírokat a bejövőknek - nyilván magyarok, hiszen errefelé jönnek - kezébe nyomnák, csak a nevet kellene sajátkezüleg beírniuk, és kész ! Ez a legjobb, és teljesen helyes megoldás erre a problémára ! Egyéb fakszni nem szükséges !

104537 2010.05.11. 06:15:48

A magyar állampolgársághoz szerintem mindenképpen jól kell ismerni a magyar nyelvet. Még Fekete Pákónál is jobban. Szerintem is Gaudi ostobaságot mondott, hacsak nem arra gondolt, hogy egy erdélyi magyartól, aki anyanyelvi szinten beszéli a magyart, esetleg nem lenne-e ciki, vagy éppen megalázó megkérdezni, hogy beszéli-e az anyanyelvét... Továbbra is állítom, hogy a magyar állampolgárság egyik alapfeltétele a magyar nyelv ismerete és egyúttal szeretném, ha minden magyar- vagy már jelenleg is kettős állampolgártól visszavennék a magyar állampolgárságot, aki nem beszéli a magyar nyelvet. Mert ilyent is ismerek néhányat...

13149 2010.05.11. 06:50:34

Ez az egész műprobléma abból a szándékos tévedésből (!) ered, hogy a nacionalisták összekeverik az állampolgárságot (a honpolgárságot, amit én politikai nemzetnek nevezek) az etnikai hovatartozással, ami sors és vállalás kérdése (és amit ők neveznek - nem politikai, hanem kulturális - nemzetnek). Egyszerűen szeretik a zavart és a zavargásokat, és a hangadóiknak erotikus kéjérzetet okoz, ha hörögnek a szlovákok, románok, szerbek, ukránok politikusai.

13118 2010.05.11. 07:13:25

fogunk hallani még furcsaságokat valamennyi parlamenti pártól

12392 2010.05.11. 08:32:09

3: Te Lordart! Miért akarod a bő fél magyar médiát (sőt nem kevés politikust is) megfosztani az állampolgárságától? =)) A magyar-nyelvhelyesség és a helyesírás meglehetősen ritka tulajdonság közöttük!

16338 2010.05.11. 09:07:21

KériSzépen! Olvastam a blogod, tetszett. Szerintem is abszurd ez az egész.

16338 2010.05.11. 09:08:56

Relatív! Nem jó az ötleted, sérti azokat, akik még a közelébe sem jönnek Magyarországnak.

16338 2010.05.11. 09:10:49

Lordart! Ezt, amit mondott Gaudi, nem lehet komolyan venni, tehát fel sem merült bennem, elgondolkodjak azon amit mondott.

16338 2010.05.11. 09:12:01

Erlauer! Ha Gaudi nem kártyán nyerte a jogi diplomáját, akkor tartok tőle neked van igazad.

16338 2010.05.11. 09:13:23

Hmmmm! Nekem eddig ez volt a csúcs.. de több, mint furcsaság.

16338 2010.05.11. 09:13:40

Gyuri! :))

52511 2010.05.11. 09:51:38

.., ezen az alapon, a világ összes hazátlanját és hontalanját befogadhatnánk "Jó minőségű" Magyar Állampolgárnak! .., lehetnénk még száz milliónál is többen! Igen tekitélyes középnemzet lehetnénk, s uralhatnánk az egész világot ... :))

52511 2010.05.11. 09:56:03

13. Funyi1 JA! .., és bocsi! Mindig is tudtam, hogy egyszer Nemzettárs leszek az Etióp Éhezőkkel! :))) Hihihihihihihihihi ....................................

12635 2010.05.11. 10:05:57

hogy kit is mit is sért? Bennünket, minden itt élő és becsületesen dolgozó, küzdő embert, aki ide született, itt maradt, itt létezik és lassan nem könnyű ez a létezés...

45691 2010.05.11. 10:27:31

Szerintem még a Fidesz által felrajzolt verzió esetén is nagyon érdekes szituk keletkezhetnek ! Vegyük csak az egészségügyi ellátást és a gyógyszertámogatást. Ma ugye a legolcsóbb verziója ennek az,ha valaki se nem munkavállaló,sem nem segélyezett, csak úgy "van" : ekkor ugyanis van lehetősége simán és egyszerűen egy egyéni szerződést kötni, és havi néhány ezer forintért megvenni magának mindezt. ( Ha elmegy minimálbérért dolgozni,akkor sokkal többet fizet /valójában nem fizet,nem is érdekel senkit,hogy fizet-e/ rögvest, és persze a legegyszerűbb egy kamu cég,aki majd bejelenti őt,de egyébként egy vas adót se fizet stb.stb.) No, a Fidesz általi verzióban is simán előállhat,hogy sokszázezer határon túli magyar egyszerűen havi párezerért megveszi magának az eü ellátását itt. Magyar állampolgár lesz, lakcím nem gond. Nem semmi.

34417 2010.05.11. 10:27:45

nyugi. ha morvai teheti - jogászként - amit tesz, gaudi miért ne? a végzettségüknek semmi köze az idiotizmusukhoz. meglássátok, az állampolgárság után mindjárt a szavazati jog fog következni, alkotmányos alapon. na, az lesz még cifra!

104537 2010.05.11. 10:43:32

6-ra Kedves ronagyuri! Én nem szeretnék megfosztani senkit semmilyen állampolgárságától, csak annyit bátorkodtam mondani, hogy ha egy állampolgárság elnyeréséhez szükséges az illető állam hivatalos nyelvének ismerete, akkor tömegesen visszavonhatnák sokaktól jelenleg a magyar állampolgárságot. Abban egyetértünk, hogy a média- és közszereplők jelentős része is lemondásra kényszerülne ilyen alapelv alapján. De továbbmegyek: a ma született magyar csecsemő se kapjon állampolgárságot, ameddig nem tudjuk róla biztosan, hogy tud-e majd magyarul beszélni helyesen pár év múlva. Mert ha nem tud, akkor huss az állampolgárságának. :-)))

45691 2010.05.11. 11:00:45

17. Én is nyugalomra intek ! Elfelejtjük,hogy a Jobbik elképzelései szerint Morvai köztársasági elnök asszonyunknál ottan leszen kettő egység pöcsét : magunkfajta és magukfajta. E végső szűrő nem megúszható senkinek se ( tán még nekünk se lesz az :-)))) Nyugodtság van.

16338 2010.05.11. 11:02:22

Funyi! Ahogy mondod, amit Gaudi mondott, az ezt jelenti.

16338 2010.05.11. 11:05:30

Gordius! Neked is csak azt tudom mondani, olyan abszurd, ezen még gondolkodni sem érdemes, se vitatkozni, nem éri el a 50 IQ-s szintet a jogászunk kijelentése.

16338 2010.05.11. 11:08:39

KériSzépen! Természetesen igazad van, hiszen sok ellátás állampolgári jogon jár, tehát összeomlana a gazdaság. Gondolom a Fidesz ezen még agyal jócskán. Vagyis inkább remélem.

16338 2010.05.11. 11:12:29

Rasid! Engem csak az aggaszt, a szomszédaink mennyire veszik komolyan, illetve, ha akarják, úgy tehetnek, mint akik komolyan veszik. És itt most annyiban változott a helyzet, hogy országgyűlési pártról van szó!

45691 2010.05.11. 11:34:49

22. Jus,pont az itt a rettenet, hogy pont nem ! Biztosítottnak kell valahogyan lenni,csakhogy a biztosítottság itthon nincsen összekapcsolva a valódi közteherviseléssel. Alig van állampolgári jogon járó ellátás,csakhogy ez nincsen rendesen szabályozva,mert a biztosítottság egyáltalában nem jelent valódi "biztosítottságot".

16338 2010.05.11. 11:48:29

KériSzépen! A családi pótlék, a gyes, a 18 éven aluliak tb-je, most így hirtelen ennyi, kizárólag állampolgári jogon járnak. Igen, ötezerért biztosított vagy, amiért akár naponta ötször mehetsz orvoshoz, hetente kétszer megműtettheted magad, bizonyos gyógyszerekre nagy támogatást kapsz. És ez működik is, ha a doki zsebébe csusszantasz még, hogy valóban ellátást kapj. Erre gondolsz, ugye? Az orvosoknak nagy biznisz, az államnak csőd, ha hirtelen jönnek az új állampolgárok. De ez csak egy szeletkéje az egésznak.

13003 2010.05.11. 11:56:44

Meg kell kérdezni, nem-e tud magyarul, vagy tudja-e, mit mond? Fel-e készült a magyar állampolgárságra? Nem-e?

52511 2010.05.11. 12:03:44

No de a Zördög majd a részletekben lesz! .... ......................................... :)) - mert ugyanis mi a fenének nekik majd az a Magyar Állampolgárság, amikor már így is EU állampolgárok?!! Hiszen, ahogy a 23Millió Román EU tag lett, már le sem szarják Magyarországot, hanem Olaszba, meg Panyolba esetleg a Lengyelek meg Ángéliába mennek milliószám! ..., oszt most azoknak van tele a tökük velük ...... :))

16338 2010.05.11. 12:14:00

Emilke! Értelek. De Gaudi szerint nem kell kérdezni semmit, az állampolgárság automatikusan járjon...na de kinek???? Mindegykinek? A 30-40 fős "tömeg" egyetértett vele. Én erre nem tudok mit reagálni. Nem éri el azt a szintet.

52511 2010.05.11. 12:14:57

25. jus A hetvenes évektől az embervédő neoliberálisok kitalálták az emberi jogokra hívatkozva "Menkűltügyet", s ezt meg is etették az ENSZ-el, ezáltal elindúlt egy mindenféle címkékkel ellátott migráció, egy modern népvándorlás, aminek beláthatatlan következményei lesznek! - népek és országok fognak nagyon rövid időn belől / tíz-húsz év / megváltozni, megszünni és újjá alakulni ... !! ..., hogy mi köze ennek a Magyar állampolgársághoz?! Nem tudom!

16338 2010.05.11. 12:17:23

Funyi! Mivel nagy valószínűséggel nem tülekednének :)) az állampolgárságért, és így roppant kellemetlen helyzet állna elő, tehát "ha kell, ha nem, neked jár, kapod, te határon kívüli, ha akarod, ha nem" szisztéma működhetne csak. De kinek járna??? Na ezért morbid ez az egész.

138137 2010.05.11. 12:19:58

Mészáros Tamás tegnap igen nagy hülyeségeket mondott kettős állampolgárság ügyben (bocs, csak "igazodik", és nem veszi észre maga se...) Viszont egy mondata elindított egy gondolatot. Azt találta mondani, hogy az erdélyi magyarnak joga van HAZÁJÁNAK tekinteni Magyarországot, ezért van joga az állampolgársághoz. Na nézzük csak meg jobban, mi ebben az igazság..... Haza csak egy van! Vagy Hobóval mondva: Nem lehet két hazád. De ha a Szózatot hallgatjuk, akkor rögtön kiderül, hogy a haza is és a nemzet is, egyszerre kevesebb és több is, mint egy állam. Ugyanis egy államnak a polgárai lehetnek más nemzet tagjai, és a nemzetek élhetnek más országokban is. Kisebbségként és többségként is. Legjobb példa egy felvidéki magyar. Ha hazában gondolkodik, hazája a faluja, Felvidék és a Kárpát-medence. Na de ha jogi kategóriát, államot nézek, Kárpát-medencei állam nincs, csak Európa. Na de ha az ő szűkebb hazája, a Felvidék, az Szlovákia, a tágabb meg Európa, Akkor miért kellene neki magyar államtól állampolgárság? Igen, egy hazában élünk, de NEM UGYANABBAN az ÁLLAMBAN! Ő nem HAZA polgárságot kér, hogy kettőnknek egyforma legyen, hanem ÁLLAM polgárságot. Ilyen alapon, amilyen jogon a szlovákiai magyar magyar állampolgárságot kér, a magyarországi szlovákok is kérhetnének szlovák állampolgárságot. Ha viszont az állampolgárságot a Kárpát-medencében való származáshoz kötjük, nem zárhatjuk ki a kárpát medencében élő, magyarul IS beszélő románokat, szerbeket, cigányokat. Milyen alapon? Ilyen alapon a magyar állampolgár magyarországi cigány joggal követelheti, hogy a Romániában élő, magyarul is beszélő cigány is kapjon magyar állampolgárságot, hiszen Magyarország nem homogén egy nemzetű ország, elismertük, hogy a cigány is államalapító. Akkor milyen jogon diszkriminálunk, hogy a Kárpát medencéből csak magyar nemzetiségű lehet magyar állampolgár?????

52511 2010.05.11. 12:20:51

22. jus - Nem fog állampolgári jogon járni, hanem csak valamilyen járulék fejében! Amerikában sem jár egy csomó másutt alapvető emberi jog sem az állampolgársággal, hanem csak valamilyen előtte lerótt, jogot megalapozó kötelezettséggel! :))

13003 2010.05.11. 12:31:05

28-a. Tudod, úgye, én,... de nem szeretem, ha hülyének néznek.. Jó lenne a "JOBBIKNA"ilyesmire gondolni, mert hamar elfogy az a támogatottság, azt 30-40 "llkes" támogató marad.

52511 2010.05.11. 12:32:02

31. peacekeeper ..., én még rátennék egy lapáttal! ..., mivel megemlítetted a cigányokat, erre eszembe jutott, hogy ezen az alapon a cigányok is autómatikusam kérhetnék az indiai állampolgárságot is, hiszen, az Ő "anyaországuk" Pandzsab tartomány egy egy kis részében létezik az autonom "Cigan" népcsoport! ..., mit szólnának a nagy ötlethez a cigányok, és mit szólna India???!! .............................. Bonyolúlt kérdés ez! - De MI ezt majd megoldjuk egy "Karikacsapással"! :))

52511 2010.05.11. 12:40:42

..., és ha jól belegondoltok, ez csak európa, főleg középeurópai őrület, mármint, ez a nemzetállamiskodás, nemzetkedés, satöbbi .... Kérdezz meg egy Brazilt, hogy ki a Brazil, vagy egy kanadait, hogy ki a Kanadai, és miért nincs külön Hutú-és-Tuszi ország, vagy mitől is kínai egy Kínai??! .., vagy, hogy jó lenne egy Baszkország??!

22371 2010.05.11. 13:01:40

Szechenyi vagy Liszt kaphatna állampolgárságot? És egy csángó?

12009 2010.05.11. 13:07:53

A magyar szlovák kérhet és kap is szlovák állampolgárságot. A magyar román kérhet és kaphat román állampolgárságot. Az orosz német kérhet és kaphat német állampolgáráságot Az amerikai ír kérhet és kaphat ír állampolgárságot. A kazah zsidó kérhet és kaphat izraeli állampolgárságot. A brazil kérhet és kaphat portugál állampolgárságot. Mindegyikre tudok példát hozni baráti körből. Mindegyik megoldotta és egyik állam sem ment tönkre bele. Sőt. Egyedűl a magyar értelmiség rontja és mérgezi a levegőt. Undorítóak vagytok. Néha azon gondolkodom, vissza kellene adnom a magyar állampolgárságot és elvetni azt a gondolatot, hogy valaha visszatérjek abba az országba. Minden országnak érdeke, hogy növelje a lakosságát, hogy képzett, adót fizetni képes embereket vonzzon az országba. Nézzétek csak meg, hányan éreznek kedvet bevándorolni MO-ra? És honnan jönnek, milyen képzettséggel? Egy országnem nem érdeke, hogy tele legyen odaszületett semmittevőkkel, egy orzágnak az az érdeke, hogy tettrekész, jó sok adót fizetni képes lakossága legyen. A bevándorlálsi politikát is így kell meghatározni. A többi mese és blabla. Főként az, hogy kit mi illet meg alanyi jogon. Egy normális államban senkinek semmit alanyi jogon. Ha nem tetszik, ki lehet vándorolni. Én is megtettem, és azok is megteszik, akik MO-ra akarnak bevándorolni. Ideális esetben az éhenkórázsok kivándorolnak, a dolgozni, adót fizetni hajlandóak bevándorolnak az országba.

138137 2010.05.11. 13:22:53

Továbbgondoltam....és utánanéztem az alkotmányban... Magyarország nem nemzetállam, az a szó, hogy nemzeti, az csak egyszer szerepel az alkotmányban (az állami vagyonnál). Az alkotmányban nincs megnevezve a magyar nemzet (mint ahogy semmilyen másik se) illetve egy szó nincs a közigazgatás nyelvéről, hogy az magyar lenne. A kisebbségekről viszont van szó "68. § (1) A Magyar Köztársaságban élő nemzeti és etnikai kisebbségek részesei a nép hatalmának: államalkotó tényezők." És a diszkrimináció tilalmáról is "70/A. § (1) A Magyar Köztársaság biztosítja a területén tartózkodó minden személy számára az emberi, illetve az állampolgári jogokat, bármely megkülönböztetés, nevezetesen faj, szín, nem, nyelv, vallás, politikai vagy más vélemény, nemzeti vagy társadalmi származás, vagyoni, születési vagy egyéb helyzet szerinti különbségtétel nélkül. (2) Az embereknek az (1) bekezdés szerinti bármilyen hátrányos megkülönböztetését a törvény szigorúan bünteti." Na most....ha nem vagyunk nemzetállam, a kisebbségek államalkotók, részei a nép hatalmának és nem lehet köztük megkülönböztetést tenni, akkor a kérdésem a következő: Milyen alapon teszünk megkülönböztetést abban, hogy kettős állampolgárságot csak magyar nemzetiségűnek adunk??????? Ez nem más, mint az itt élő nemzetiségek rovására az etnikai arány szándékos megváltoztatása. (És most tegyük zárójelbe Mikolát )

138137 2010.05.11. 13:40:18

Továbbmegyek.... A Magyar Köztársaság NEM a magyar nemzet állama!!!!!!! A Magyar Köztársaság az a Magyarország területén élő emberek, népek, nemzetek, nemzetiségek állama, és nem a magyarok, mint nép, mint nemzet állama!!! Tehát abban, hogy ki legyen, ki lehet az állam polgára, nem lehet szempont a nemzetisége!!! Tehát ha ezt a törvényt meg akarják alkotni, akkor előbb alkotmányt kell módosítani!!!

22371 2010.05.11. 13:42:08

granicsar +

34417 2010.05.11. 13:45:12

granicsár, tényleg undorítóak lennénk? oszt mire fel minősíted bármelyikőnket undorítónak? csak, mert más a nézetünk, véleményünk? aztán meg, uyge, te sem gondoltad komolyan, hogy visszatérnél ide, amelynek minden formátumát, elemét, tagját és elgondolását csak kritikával illetted, mert akkor, minek is? vagy majd nyuggernek? hogy fog tetszeni ez a kifejezés, ha téged is illetni fog? granicsár, miből gondolod, hogy te több vagy nálunk?

34417 2010.05.11. 13:47:22

ad 39: az átgondolatlanság és a sületlenség nem akadálya az alkotmánymódosításnak. a hatalmuk meg van hozzá. úgy tűnik, az eszük kevésbé...

13709 2010.05.11. 14:01:26

Kezdődik a csodák megvalósítása :( Egyébként pedig : 3l.38.39 Peacekeeper ++

13065 2010.05.11. 14:18:24

Nem olvastam a hozzászólásokat csak néhányat imitt-amott.Ha engem kérdeztek aki valamilyen szinten az ügyben érintett vagyok, rám ne ragasszon semmilyen hatalom a megkérdezésem nélkül semmilyen állampolgárságot, még magyart sem, csak akkor, ha azt kifejezetten ÉN IGÉNYLEM. Egyetértek, sőt ha tehetném szorgalmaznám is, hogy kérelem alapján lehessen állampolgár lenni. Nem hiszem, hogy volna ahonnan tudnia egy Gaudi Nagynak, vagy bárkinek, hogy én mit akarok, lehet, hogy nem akarok magyar létemre sem magyar állampolgár lenni. Szuverén egyén vagyok, tehát jogom van ezt eldönteni. Pontosan egy rám ragasztást (mint szamárra a fület) tartok megalázónak, mert egyúttal döntésképtelenné is nyilvánít vele. Szerintem is nagy hülyeséget mondott két körömhegyezés közben.

16338 2010.05.11. 14:23:25

A probléma az Gaudi beszédével, hogy megalázónak tartja a kritériumokat, mellette sértőnek, hogy kérvényezni kelljen. Én azon akadtam ki, hogy lehetetlenség az, hogy nincs konkretizálva az állampolgárságra jogosultak köre, de automatikusan mindenkinek, kérés nélkül jár. És mivel ez lehetetlen, vagy Gaudi erőteljesen csökkent értelmi képességekkel rendelkező valaki, vagy valami más célja volt ezzel a beszéddel. Ebben érzem a problémát!!!

13065 2010.05.11. 15:17:45

Bízom benne, hogy a döntésben illetékesek eleresztik a kijelentését a fülük mellett, vagy megmagyarázzák, hogy ezen az alapon a világ bármely lakójának meg lehetne adni. Egyébként is egy állampolgárságba beleszületsz, döntésedtől független a másodikat, hadd legyen joga az illetőnek ELDÖNTENI, hogy igényli-e. Gaudi valahogy úgy közelíti meg a dolgot, mintha a magyar állampolgárság valamiféle kiváltság lenne, amit mindenki alig vár, hogy megkaphasson. Ez pedig nem is olyan biztos...

34417 2010.05.11. 16:05:01

gaudi még kezdő politikus. szólnia kellett valamit, hogy észre vegyék. pont úgy, mint a peczné. hát, észre is vették őket. mármint, hogy milyen sületlenségeket tudnak összehordani feltünési viszketegségükben.

16338 2010.05.11. 16:13:10

Rasid, lehet, hogy kezdő politikus, de ha valakinek jogászi végzettsége van, annak annyit illene tudni, mint egy tíz évesnek, hogy képtelenségeket beszél. Vagy direkt beszél hülyeségeket, amiből csak hátrány származik. Szerencsére már csak 30-40 rajongó előtt. Talán, talán az egyszerű választó okosabb, mint ők, ha sikerült is átverni ideig-óráig őket.

45691 2010.05.11. 16:35:40

46. Nagyon szépen és helyesen mondod,kaszandra,fontos,hogy olyan is közénkszóljon, akit tényleg érinthet is az ügy. Sőt,szerintem ez az egész szavazati jog is billegni fog,de rendesen,ugyanis eléggé hamar kiderülne,hogy a határokon kívül élők között is vannak baloldaliak,jobboldaliak, sőt,tán még liberálisok is,oszt a végén pórul járhatna bárki,aki egyféle szavazóbázisban gondolkodik.

70798 2010.05.11. 18:01:53

addig jó, amíg éljeneznek:))

16338 2010.05.11. 19:52:14

Na igen Tosz, és úgy 30-40-en.

relatív 2010.05.11. 23:12:28

Ti itt egy pali hülyeségeként felfogott marhaságról cseverésztek. de.... sokkal nagyobb a ba....meg. A rendszeres nyilatkozatokból - jelenlegi "többség" egyes képviselői - bizony az derül ki, hogy a fejenagy és környezete rendesen össze fogja kuszálni ( tökéletes hozzá nem értése okán ) a magyar közállapotokat, mégpedig vezér elvként a maga hülyeségét tartva az intézkedések vonalában ! Lássatok majd csodákat az Alkotmány változása, és figyelmen kívül hagyása során rendre az aznapi gondolatok folyamatos követése során ! A jogi, vagy törvényi akadályok még csak fel sem merülnek az igen képzett képviselők gondolatvilágában ! Csak azt nem tudom, hogy a magyar - magára valamit IS adó - képzett társadalom mikor lép már közbe ezeknél az orbitális - a következményekkel egyáltalán nem számoló - javaslatokkal szemben. Hogy lehet, hogy szinte a korábban bukott emberek szinte azonos szerepben tetszeleghetnek, ugyanúgy rémiszthetik a hozzáértőket képtelenebbtől képtelenebb javaslataikkal, melyek szembe mennek a logika alapelveinek IS, nem IS beszélve a lehetőségek szabta keretektől ! Ez a nagy probléma, és ezen minél hamarabb kellene változtatni, mielőtt az ország szétzüllése megtörténne !

Magyar állampolgárságot MINDEN magyarnak! 2010.05.12. 03:12:23

Nincs no comment, nincsen! Hanem az van, hogy minden hatrárontúli magyar testvérünknek AUTOMATIKUSAN JÁR a magyar állampolgárság. Hivatalosítani azonban (kérésre) kérvényre lehet. Az új kormány helyettetek, idegenszívű, aljas ballibsik helyett is vezekel a 15 milliós magyarság színe előtt, mintegy a 2004. december 5-i népszavazás traumája miatt (is). A ballibsik meg le vannak szarva. Ők nem tartoznak a magyarsághoz. Ők internacionalisták, kozmopoliták.

Magyar állampolgárságot MINDEN magyarnak! 2010.05.12. 03:55:42

17. harunalrasid 2010. 05. 11. 10:27 "meglássátok, az állampolgárság után mindjárt a szavazati jog fog következni, alkotmányos alapon. na, az lesz még cifra!" Akkor is felszisszensz, amikor pl. Eörsi Mátyás (izr.) az Erecben esedékes választások idején felül az első Tel-Avivba tartó repülőgépre, hogy vele Izraelbe repüljön és ott leadja a szavazatát valamelyik zsidó liberális párt jelöltjére? Mert ez szokott lenni. Vagy, ha ezen nem szisszensz fel, akkor csak simán kettősmércét alkalmazol...

12009 2010.05.12. 19:14:47

41 Harun, mondhatnám, akinek nem inge, ne vegye magára. Undorító az, ahogy taglaljátok ezt a régi témát. Ahogy csak a kifogásokat keresítek, hogy miért ne! Csak úgy sűt a xenofóbia az írásaitokból, az érveléseitekből. Más országok megoldották, gond nélkül. Példa van rengeteg, csak koppintani kell. Nektek ez nem elég, csámcsogtok a rég lerágott csonton. Persze, az nem érdekel, hogy ezeket az írásokat mások is olvassák, akiket esetleg még a feltételezéseitek is sérthet. Még csak véletlenűl sem említi senki, milyen előnyökkel járna, ha könnyebben jutnának állampolgársághoz a migránsok. Milyen előnyökkel járna, ha magyarország tudná elszipkázni a munkaerőt és nem tőle mennének el. Ti vagytok baloldaliak? Internacionalisták? Egy fenét!! Nacionalszocialisták vagytok! Aki nem ide született, annak kuss! Ti vagytok liberalisták? Akik szerint az állampolgárság intézménye, mint olyan, eleve korlátozza a szabadságjogokat? El kellene törölni, úgy ahogy van. Mint a határokat is. De hát nálatok a liberalizmus csak a magyar állampolgárokra érvényes. Nem a haza, nem az állam érdekeit nézitek, hanem a saját érdekeiteket. A kis nyugdíjjam megmaradjon, a kis munkám megmaradjon... A tőke és a személyek szabad áramlása? Azzal mi van? Én pénzért árulnám a magyar útlevelet. Mindenki, aki kifizeti, kaphat. Jogot semmit hozzá, kötelességet semmit hozzá. Öt évente, pénzért, megújítható. Ja, nem érzem magam többnek, de kevesebbnek sem. És nem csapkodom az asztalt, hogy engem többletjogok illetnek, mert éppen MO-n dolgozom. Nem én mondom, hogy kuss az ország ügyétől azoknak, akik éppen nincsenek a határokon belűl. Ha visszamegyek, akár nyuggernek, akár mert áthelyeznek oda, nekem nem mindegy, hogy egy nyomortelep vár-e, vagy egy virágzó, normális mentalítású ország, ahol érdemes megtelepedni. De a baj az értelmiségben van. Főként a baloldali, liberálisok fejében, akiknek bizony önazonossági problémáik vannak.....

16338 2010.05.14. 05:09:44

Relatív! Jelenleg úgy érzem, még attól is nagyobb a baj, mint amit te gondolsz, de tudni még nem tudom, csak érzem. Egy hónapig nem kritizálok, megfogadtam. Nem mintha sok értelme lenne pofázni...

16338 2010.05.14. 05:11:26

53-ra no comment. Nem egyről beszélünk.

16338 2010.05.14. 05:13:26

Grani! Velem nem is akarsz vitatkozni? Talán, mert nem lenne min? Legalábbis lényegi dolgokon nem?

Magyar állampolgárságot MINDEN magyarnak! 2010.05.14. 23:13:27

"Állampolgárságot mindegykinek" Hé, jus! Rossz címet adtál az írásodnak. Az íráod címe helyesen: Állampolgárságot minden magyarnak! Akar a fene mindegykinek, csak a magyaroknak, a határainkon túl élő magyaroknak. Granicsarnak igaza van. Ma Magyarországon, a magukat baloldalinak és/vagy liberálisnak, esetleg mindkét ideológiát magukénak vallók pont nem azok, amilyennek/akiknek vallják magukat. Ezzel szemben önzők, öntörvényűek, törvények felett és törvényen kívül állók, kirekesztők, országle- és kirablásban asszisztálók, rossz és rongy emberek.

16338 2010.05.15. 01:10:28

59-re No, egy józan szóra álljunk már meg. Ha minden sértő, ami faggat, akkor mégis honnan a búbánatból tudható, ki az aki magyar???? Szerinted, ki az aki magyar? Melyik országban élhet, milyen nyelven tudhat, vagy mi számít? Semmi? Oké, jöjjön a pakisztáni, aztán kapjon állampolgárságot. Vagy mégis, hogyan? Mert nekem tök mindegy, nem is foglalkoztat annyira, de azt a jogi - logikai - képtelenséget, amit Gaudi előadott, az ötödikes sulis kiröhögi. Jó, na 30-40 ember értékelte. Én nem minősítek semmilyen ideológiát követőt, nem vagyok isten, erre feljogosítva érezzem magam. Te, te úgy gondolod ítélkezhetsz? Akkor felsőbbrendű vagy mint, mondjuk én, Csak csupán, mert egy ökörségre felhívtam a figyelmet, amit történetesen egy Jobbikos képviselő mondott? Majd szólj, ha hallasz engem bármely politikust dícsérni. Akkor ki az istenítő? És aki egyiket isteníti, az nem kirekeszti a másikat? Vagy csak az gömbölyű, aki elalél attól amit te hiszel?

16338 2010.05.15. 01:13:26

Amúgy Grani anarchista, ami a valódi liberalizmus szélsőséges változata. Hogy itt nálunk már csírájában elhalt a valódi liberalizmus, bocsásd meg, de nem az én bűnöm. Ja, és sok mindenben egyet szoktunk érteni Granival.
süti beállítások módosítása