jus archiv

jus archiv

Fóbiák és találkozások...Anemonénak...is

2010. június 15. - jus blogja

Boszorkányok márpedig vannak

 

Ha valamiből jól állok, akkor az a fóbia, abból aztán van nekem bőven, no, de legalább tisztában vagyok velük, és nevetek rajtuk.

Nézzük csak, először is, itt van az édesvíz, míg a tengerben simán úszkálok a hajók közt, pánikolok a medencékben és az édesvízi tavakban, a magasság, már a létra második fokán remeg a lábam, és egy domboldal szélén is szédelgek, nem véletlen, így a síelés is kimarad az életemből, komoly győzködést kell önmagammal szemben alkalmaznom, hogy elmenjek vásárolni, a gyomrom gombóc ilyenkor, főként ha ruházatról van szó, pedig egyik szakmám a marketing lenne, az áramtól annyira rettegek, egy izzócserénél is legszívesebben felhívnám az elműt, áramtalanítsák az egész utcát előtte, felhívnám, na igen, ha nem lenne a telefonfóbiám is.

Míg más azonnal nyúl a telefonhoz, én sokszor fel sem veszem, ha csöng, egyszerűen képtelen vagyok parancsot adni a kezemnek erre. Órás beszélgetések, horror telefonszámlák, nekem ismeretlenek, még az ingyen lebeszélhetők is érintetlenek maradnának, ha nem az egész család az én telefonomra lenne épp ezért rácuppanva. Így marad az e-mail, a chat, még skype-on is csak az írást használom. A legrosszabb viszont, hogy menekülök a találkozások elől, ez főként akkor jellemző, ha addig ismeretlen emberrel, vagy számomra nagyon is fontossal kéne személyesen is összefutni, úristen, nekem milyen erőt kell összeszedjek, valakinek kimondjam, találkozzunk, vagy ebbe beleegyezzek, ezer indokkal tudom már azt is lemondani, ami meg volt szervezve.

Mégis van olyan, akit már annyira szeretnék megismerni, akivel már annyira éget a muszáj személyesen beszélgetésre, hogy veszek egy – mit egy, legalább száz – nagy levegőt és meglépem, de ameddig feloldódnék, már el is köszönünk egymástól.

Mikor Anemone megkérdezte, hétfőn, vagy csütörtökön fussunk össze, kapásból mondtam, hétfőn, mert tudtam, csütörtökig bőven találnék kifogást, visszakozzak, egy nap tán kevés rá, úgy gondoltam, ha feltételként szabjuk, nem telefonálunk egymásnak, ezt végképp kivédem. A találkozásunkat ő már leírta, jobban én sem tudnám. Igaz, azt elfelejtette kihangsúlyozni, miután fél órát álltunk egymással szemben, én csörögtem rá, hol van, igen, én, megtettem, leküzdöttem a belső akadályt. Mi történt? Varázslat, boszorkányság?

Az első szótól az utolsóig teljes fesztelenséggel, az időt teljesen kikapcsolva, ezer éves barátokként könnyedebb és nagyon is komoly dolgokról, minden olyan témát érintve, amit talán még magunkkal sem merünk megtárgyalni folyt a szó, ha az éjszakába nyúló nap nem fáztunk volna annyira a könnyed nyári öltözékben, tán még most is járna a szánk, na és ha a pincér nem közli, már rég zárva vannak.

 

Anemone gyönyörű virágoskertjéből kaptamezt a gyönyörűség Anemonétól kaptam


Hazafelé azt vettem észre magamon, már a következő alkalmat várom, de az biztos, addig is fel fogom többször hívni. Megtört egy fóbiám, így aztán rettegve várhatom a telefonszámlákat és hallgathatom, soha nem vagyok otthon.

 

egyetlen levendulabokromAnemonénak...is


Most pedig készülök, mert éjszaka sikerült egy újabb időpontot konkrétra egyeztetni, és erre a találkozásra már több, mint öt hónapja annyira nagyon várok.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jusarchiv.blog.hu/api/trackback/id/tr598336642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

44711 2010.06.15. 14:11:58

Kedves Jus ! Nekem ezekről a félelmekről mindig régi, mythikus dolgok jutnak eszembe és a klasszikus kép az emberről az erdőben. Üdv:CL..............

78126 2010.06.15. 17:34:37

Hűű, ez ám a valami!! :)) Nem mondom, a féltucat motoros srác mellett álldogálni, sem volt kis teljesítmény - tőlem! Szívesen kereket oldottam volna. Akkor legközelebb a fóbiákkal folytatjuk...:D Jaj, és köszönöm a fotókat! A mai taliról meg izgatottan várom a beszámolót.

16338 2010.06.15. 17:57:49

Kedves CL ! Lehet, bennem is valami mítikus, ős tudadalatti dolgozik...ameddig bolyongok az erdőben. Majd egyszer csak kiérek belőle. üdv: jus

16338 2010.06.15. 17:59:11

Oké, Anemone, legközelebb jöhetnek a fóbiák, is. : )) Izgatottan várom!

13709 2010.06.15. 19:46:51

szia Jus... rokonlelkek vagyunk? Ez a találkozásfóbia nagyon ismerős nekem.. igaz, néha még magamnak sem merem bevallani...Mi lehet az oka? Nem tudom...de annyira ismerős volt, amit írtál :))) A csokor gyönyörű amit Anemonétól kaptál....gratula nektek...jó ilyet olvasni...veletek együtt örültem most :))) üdv.. Valéria

16338 2010.06.15. 21:48:12

Szia Vali! Akkor, ha van ilyen fóbiád, találkozz Anemonéval, nekem - legalábbis egyelőre - elmúlt. : )) Ugye, milyen gyönyörű csokor?? Örülök, hogy örülsz velünk. : ) Üdv, jus

12635 2010.06.15. 21:56:40

örülök, hogy találkoztatok és ilyen jó volt. Jus, Rólad aztán el nem képzeltem volna bármilyen fóbiát is... én szeretek találkozni, engem izgatnak az új barátságok, új emberek, szeretem az embereket és kíváncsi vagyok..

65469 2010.06.15. 22:34:01

Pánikbetegség, jó hogy múlik.

78126 2010.06.15. 22:39:32

Tudod, hogy mennyire megtisztelő, hogy két pánikodat is segítettem elmúlasztani?! Nahát!

16338 2010.06.15. 22:54:13

Gordius, a látszat néha csal, az ember pedig változik. Én is úgy voltam, mint te, de elvben, most már gyakorlatban is, "megbátorodtam" : )))

16338 2010.06.15. 22:54:56

Didgeridoo, de milyen jó!!!!

16338 2010.06.15. 22:57:18

Anemone, majd megpróbálom viszonozni olyannal, aminek te fogsz örülni. Holnap felhívhatlak??

zakiy 2010.06.16. 06:02:14

Rémisztõ ébresztõ Nyíregyházán A Nyíregyházi Rendõrkapitányság Érkerti Rendõrõrse rendelt el nyomozást csoportos rablás elkövetésének megalapozott gyanúja miatt ismeretlen tettesek ellen.8-án a kora reggeli órákban egy 72 éves férfira, nyíregyházi otthonában tört rá három, arcát maszkkal eltakaró ismeretlen személy. A tettesek a még alvó férfit felébresztették, majd megkötözték, a házat átkutatták és az ott talált ékszereket és egyéb értéktárgyakat magukhoz vették, majd távoztak a helyszínrõl. A megtámadott férfit nem bántalmazták, mivel az egyik támadó elõre figyelmeztette, ha nyugton marad, nem ölik meg, így jobbnak látta engedelmeskedni. A rendõrség nagy erõkkel kezdte meg az ismeretlen elkövetõk felkutatását. Forrás: http://www.szon.hu/hirek/Szabolcs-Szatmar-Bereg/cikk/remiszto-ebreszto-nyiregyhazan/cn/news-20100609-01394285 Internetes Röplap. CIGÁNYBÛNÖZÉS Judeo-vörös-bolsevikok, romungó-cigányok, elmagyarosodott cigányok, elcigányosodott magyarok szivélyes figyelmébe ajálnva. Egy kis kóstoló. De ne legyetek szemérmesek mert több is van. Sajnos, ha nem tudnátok sokkal több, rengeteg..., tengernyi.... Le se tudjátok már tagadni. 5B709

78126 2010.06.18. 09:29:40

Mikor van holnap?? :))))

16338 2010.06.18. 09:37:55

Mihez képest?? : )))
süti beállítások módosítása