jus archiv

jus archiv

Hogy is van ez?

2012. március 22. - jus blogja

mondj igazat, betörik a fejed

 

 

 

Nem szívesen kommentálnám Ángyán József szavait, sem a mostanit, amivel a jelen hatalom hibáira mutat rá,

 

 

 

 

sem azt, amivel az előző hatalom ténykedése hátterének tarthatatlanságát ostorozta:

 

 

 

 

 

Kár, hogy azoknak akik kimondják az igazságot, betörik a fejét.

Úgy tűnik, csak azok maradnak hitelesek, akiket a mindenkori hatalom "kiátkoz". Pedig, valójában csak rájuk lenne szükségünk.


Annyit azért hozzáfűzök, sokat mond az is, mikor veszi elő Ángyánt az EchoTV és mikor az ATV. Miért? Az igazság, úgy tűnik, csak akkor igazság, ha az éppen preferált hatalmat szolgálja. Ez lenne a médiaszabadság?

Én akkor hiszek majd a médiáknak, ha az ATV anyagát leadja az EchoTV, az EchoTV anyagát pedig az ATV.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jusarchiv.blog.hu/api/trackback/id/tr168336526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

210292 2012.03.22. 14:13:59

..., no erről ennyit, s így ahogy mondod! :)) Ennél többet én sem tudok hozzátenni! ...

178873 2012.03.22. 14:31:28

Jus! Ezúttal maximálisan nem vitatva igazad, egy apró kérdést mégis feltennék. Ha az Echo az ATV, az ATV meg az Echo anyagait adja le, akkor minek két TV? Szerintem a sajtószabadság nem azt jelenti, hogy mindenütt ugyanazt hallod!

45691 2012.03.22. 14:32:20

Ez akkor lesz más Jus, ha mi, a politika "fogyasztói" ugyanazt ,amit az egyik hatalom esetében égbekiáltó bűnként írunk le, a másik hatalom esetében is annak fogjuk tartani. És nem csak egyszerű "hibának", mint azt Te is teszed. Meg sokszor mindannyian. Akkor tán a bennünket kiszolgálni akaró média is változni fog. De amíg a nekünk kedveseké csak hiba,a másiké meg bűn, addig a média ezt az "izlést" akarja majd kiszolgáni.

16338 2012.03.22. 14:35:15

Funyi, akkor nincs miről beszélnünk?? Az sem jó...

16338 2012.03.22. 14:41:19

Solide, abban viszont neked van igazad, hogy nem ugyanazt kell a két ellenirányultságú TV-nek közvetíteni, de ... ...de mint hírérték, leadhatnák, aztán a magyarázat, a kommentálás, az már más, mert így, a mai gyakorlat alapján válnak hiteltelenné. Mondjuk én nem nézek TV-t, pontoson azért nem, mert egyiknek sem hihetek, arra pedig módom nincs, hogy négy csatornát figyeljek nonstop. Nekem könnyű, itt az internet, és bevett gyakorlat szerint mazsolázok innen-onnan, napi egy óra, és minden irányból lejön a lényeg.

16338 2012.03.22. 14:44:07

Kéri, jelen esetben a mostani hatalomnak egy nagy hibáját ostorozta Ángyán, míg az előző anyagban egy egész működést, ez nem jelenti azt, hogy ez a hatalom alapjaiban jól működne, csak van hibája is. Nekem pedig ott van leírva mindkettőre a kritikám : hatalom. A hatalom nálam szitokszó.

65469 2012.03.22. 15:00:06

Ángyán jó szándékához kétség nem fér, de a felhozott példáival kapcsolatban az általa feltett kérdésekre lehet, hogy vannak válaszok is, de ahhoz a másik fél verzióját is ismerni kéne. Ezt talán neki kellett volna kutatnia, vagy másnak, de a hallgatóság csak hüledezni tud. Az echo tv-s felvétel pedig a morális igazság kimondása, amikor már nyilvánvaló, hogy azok a pénzek végérvényesen elfolytak. A kérdés csak az, hogy hazahozzák-e és adóznak-e belőle valamennyit? Az csak feltételezés, hogy az uniós támogatások lehívásához akarják igénybe venni saját tőkeként a külföldre offshore jövedelmeként kikerült pénzeket. Az uniós támogatásokból származó megrendelések az unión belüli vezető nagyvállalatokhoz kerülnek, hiszen a biztosított szabad versenyben csak ők nyerhetnek persze, ha tiszta a pályázat.

251002 2012.03.22. 15:25:43

Kedves Jus! Azt hiszem ebben a témában nem vitatkozhatok veled, mert igazad van! Viszont nem értem a problémádat az Echo TV-vel és az ATV-vel, hiszen mind a kettő nagyon kritikus hangvételű film volt. Melyik volt a kormánypropaganda? Az, amelyik a Hajdú Bétről szól? Engem nem érdekelnek a vállalkozók pártos kötődései. A bűncselekmény az bűncselekmény, az erkölcstelen dolog az erkölcstelen pártokhoz való tartozástól függetlenül.

210292 2012.03.22. 15:31:26

AJAJJAJAJJ! ..., merthogy amit mondunk ellenzékben, - akkor könnyű! - azt már nem tűrjük a hatalomban ... UGYE SOLIDE?! - ugye mások .... ........................... Ebben az országban NINCS PÁRBESZÉD! .... , ezért nincs is objektivitás és realitás sem, csak oldali idiótizmus! A VALÓ VILÁG, a realitás, az emberek, az ország a nemzet SENKIT NEM ÉRDEKEL! - vagy mit is akartál mondani?! ...., mert vannak, akik a saját annyukat is képesek megbaszni, csakhogy nekik legyen igazuk!

210560 2012.03.22. 15:39:55

Jus a köz-nek mondott média feladata volna, hogy mindenkihez szóljon, arányosan és kiegyensúlyozottan. A köz-médiát mindannyian támogatjuk..én, te , ő..stb. Hogy a választásokon milyen arányban és éppen kik jutnak helyzetbe, ennek kevés köze volna...egy normális országban. Nincs közmédia, nincs független szólás. Ami Ángyánt illeti. Egy vélemény: http://bencsikjanos.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=2349&Itemid=1

210292 2012.03.22. 15:58:35

..., - DE NEM BAJ! Itt a megoldás, ez a Liberálisan Független idiótizmus, a HÁCÉJÉDÉ idiótizmus! No majd ezek tényleg függetlenül, egyenlően, és objektívan fogják gyalázni a ZÓrbántot és a Nemzetet, mert nekik egy fillérjükbe sem kerül az idiótizmus! A Szexuális probémák orvoslására NEM ALTERNATÍVA a homoszexualítás! ..., az csak buziság ...

16338 2012.03.22. 16:36:45

Didgeridoo, véleményem szerint valóban meg kellett volna hallgatni a másik feleket is (mert itt sok disznóságról van szó) ...a bíróságon. Kivétel nélkül mind. Nem értek egyet azzal, hogy törvénytelenül szerzett vagyonokat némi pénzzel legalizálni lehessen. Erről már sokszor írtam, felháborító, hogy az mellett van a törvény, aki azt meg tudja fizetni. Hogy mire akarták vagy használták is ezeket a pénzeket? Amire szabad kezet kapnak. Hogy engedheti meg egy kormány, egy nép által megválasztott hatalom, hogy legyenek, akiknek mindent szabad? No, de igazából nem erről írtam én, hanem arról, hogy szólj igazat, betörik a fejed. Ángyán fejét úgy tűnik minden hatalom szereti porrá zúzni, és csak használni az ítéletéből azt, ami számukra éppen kedvező.

16338 2012.03.22. 16:43:18

Sándor, mind a kettő beszéde Ángyánnak nagyon kritikus. A különféle TV-k pedig csak azt közlik le belőle, amely mondatok az általuk preferált hatalom számára kedvező, a többit agyonhallgatják. Ez lenne a médiaszabadság? Na igen, a bűncselekmény, a tisztességtelenség, az erkölcstelenség ma nálunk csak akkor az, ha a másik követi el, ha az én preferáltam, akkor pedig "hát istenem..."

16338 2012.03.22. 16:51:59

Fanny, előfizetés nélkül - azaz bárkihez - négy csatorna adása jut el. Az RTL és tán TV2(?), amikre azt lehet mondani, a totál bulvár. A M1 és az ATV pedig politikai (is) Az ATV egyértelműen a globális tőke pártoló, "liberális" csatorna, ellenében az M1 a hazai kormányt támogatja. Igen, talán kéne egy közszolgálati is. A Bencsik levelet már olvastam, amikor aktuális volt. Bár, megkérdezem, az Index akkor is hozott le anyagot Ángyánról, amikor nem szállt szembe a Fidesszel, de kimondta az igazat?

16338 2012.03.22. 16:59:15

Funyi, tényleg nincs párbeszéd, csak pártbeszéd. "Az igazság az, amit az én pártom mond és itt befejeztük a vitát" jellemzi. Az, hogy legalább törekedjünk valamiféle objektivitás felé, az nem megy, de nem is nagyon akaródzik, egyszerűbb földbe döngölni a másikat a véleményével együtt. Hácéjédé??? Egy közértes kitalációja arra, hogy megossza még valami mellett az embereket és egymás ellen uszítsa őket, másra nem jó. Biztosan megéri neki. Több szót nem is érdemel. Én nem olvasom el azokat az írásokat, ahol szerepel ez a megosztást elősegítő pár betű.

11715 2012.03.22. 17:13:32

független média? minden lapnak, csatornának van tulajdonosa, fenntartója, aki kiválasztja a szakmai vezetőt. a kiválasztott olyan középvezetőket vesz maga mellé, akik úgy fognak muzsikálni, ahogyan a tulajdonos elvárja. legénykedni lehet, de semmi értelme, két lehetőség van: vagy betartod a játékszabályokat, és akkor lesz munkád, karriered, vagy szembemész, amit egynél többször nem tudsz megcsinálni, mert máris az utcán találod magad. a sajtószabadság egy szólam, nem több.

16338 2012.03.22. 17:47:53

Pettra, egyetértek. De akkor ez azt jelenti, hogy egyetlen médiának sem lehet hinni, mi több, még az sem működik, mint az "átkosban", hogy olvasni tudunk a sorok közt, mert már nem kódrendszer van, hanem elhallgatás, dezinformáció és hazugság. Kérdés: akkor mire kell a sajtó????

210292 2012.03.22. 17:49:39

16. pettra 2012. 03. 22. 17:13 ..., erre szokjuk mondani, hogy a BUZIK( mindig) az utca másik oldalán laknak .... :)))

11715 2012.03.22. 17:56:41

fanny, sajtó kell, mert az információkra szükségünk van, de szerintem is azt kell csinálni, amit jus ír: kiválasztani néhány lapot, csatornát, lehetőleg innen is és onnan is, aztán nekünk kell összerakosgatni az igazságot. túl kényelmes lenne csak ülni a fotelban és megkapni a készet - na de ha csak magunkat nézzük itt a nolblogon: hányféleképpen írnánk meg ugyanazt? mindenki átengedi a saját szűrőjén az információkat, és többnyire nem ugyanazt jelölik meg lényegként. ez így természetes. ha saját magad akarod kialakítani a véleményedet, akkor meg kell hallgatnod az összes politikus összes beszédét, ott kell lenned minden rendezvényen, hogy a saját szemeddel lásd, mi történik, de mert erre képtelenek vagyunk, elfogadjuk, amit a sajtó mesél nekünk a történésekről.

ejmiakő 2012.03.22. 18:41:34

Oly korban élünk ma a Földön, amikor minden hazugság. Sajnos nem lehet elvonatkoztatni a nemzetközi és a hazai maffiérdekektöl, amik vezérlik a világot. Lehet szövegelni liberális, meg nemzeti, meg demokrata meg humánus meg akármilyen elvekröl, mindet ellopják, kiforgatják, felhasználják. Hiába szeretne valaki tisztességes maradni, csak akkor sikerülhet, ha visszahúzódik mindentöl. Engem az bosszant, hogy olyanok is sokan teljes mellszélességgel kiállnak valamiféle hazugságok mellett, akiknek abból semmi haszna.

210560 2012.03.22. 18:57:48

14 / Jus " Igen, talán kéne egy közszolgálati is." Nanáááááá..hát éppen erről beszélek..hogy hiába van az összes köz-nek csúfolt (M1 , M2...és a többi) egyik sem független ! No de ki működtetné a semleges, pártatlan médiát? és milyen összetételben és hogyan?? Ezer kérdés... Ami Bencsiket illeti...természetesen tudom, hogy a link nem friss...csak mindig aktuális :(

210560 2012.03.22. 18:59:46

19/ Pettra egyetértek...ahhoz, hogy valamelyest képben legyen az ember, arra kell szorítkozni, hogy mindenféle oldalról, többféle nézőpontot mérlegeljünk és saját kútfőnkre próbáljunk meg hagyatkozni.

251002 2012.03.22. 19:21:02

RE: 15 Jus "Én nem olvasom el azokat az írásokat, ahol szerepel ez a megosztást elősegítő pár betű." De hisz akkor már Te is "meg vagy osztva"! Valamilyen előítéletet már elfogadtál. Én nem vagyok HCJD egyrészt azért, mert nem tartom magamat újságírónak, másrészt azért, mert HCJD nélkül is megvannak az elveim, amihez tartom magamat.

210292 2012.03.22. 20:24:39

23. aLEx 2012. 03. 22. 19:21 ..., A Röndös embörnek nem köll mögmagyaráznia, a NEM RÖNDÖS mög magyarázhatja! ..., az akkor is csak magyarázkodás marad .... :)) ..., valamelyik nap hallottam a rádióban .... Ámérikában, a pc idiótizmusban nem trendi, kúltúrember nem mondja a tőrpére, hogy tőrpe! - De már a "kisember" sem szalonnaképes, hanem kőrbe kell írni egy körmondatban, hogy "Növési fogyatékkal élő", .... de azóta már az sem jó, mert ugye a tőrpe az nem fogyatékos, csak kicsi, ezért most egy másfélmondatos meghatározás a divat, amit éppen elmondani sem tud senki, s nem ért senki, és hozzáteszi, hogy A TŐRPE! ..., mert van az az Idiótizmus, amit már maguk az idióták sem értenek! S éppen ilyennek tartom ezt a Hácéjédés idiótizmust is .... kínnyukban már ŐK SEM TUGGYÁK .... :))))

251002 2012.03.22. 20:49:17

RE: 24. Nyifu1 2012. 03. 22. 20:24 Már vártam ezt a "röndös embör-nem röndös embör" logikát... Röndös embör a HCJD is lehet, sőt még civil újságíró is lehet. Nincs ezzel semmi baj. Mi magunk is PC idióták vagyunk attól függetlenül, hogy nem vagyunk HCJD-k. Mert a PC-idiotizmust én úgy fordítom, hogy netfüggő. Te is az vagy, meg én is. Idióták vagyunk, itt csesszük el az időnket és azt hisszük, hogy megváltjuk a világot. Valamitől... Talán attól, ami rosszabbat a PC-idiotizmus hiányában csinálhatnánk. Azzal, hogy valaki próbál valamit írni - megosztani a gondolatait - nincsen semmi baj. Talán tényleg használ is. legkevesebb a magányunkat eloszlatjuk.

16338 2012.03.22. 21:23:57

Ejmiakő, nem minden hazugság, ami csak része az igazságnak, és mi már megbeszéltük, hogy a legfontosabb az igazságot apróként összeszedni, összerakni. Legalábbis, én ezt már mondtam neked.

210292 2012.03.22. 21:24:54

25. aLEx 2012. 03. 22. 20:49 ..., vagy valami ilyesmi .... , de az nagyon! .... :)))

16338 2012.03.22. 21:26:34

Fanny, ezer kérdés és a válaszok is adottak lennének, csak hát, a helyzet nem adott. És talán soha nem is volt az. : ((

16338 2012.03.22. 21:45:32

Sándor, nem előítéletet fogadtam el, hanem hosszú tapasztalatom van itt a nolblogon. Voltam már bent is, megtapasztaltam, meg azt is, mi történik akkor, ha egy cseppet nem úgy látsz dolgokat és azt ki is mondod, tapasztalat, hogy jobb kívül minden körön. Gondold át, mikor jöttél te ide blogolni, és mi volt az elképzelésed, mi minden változott meg benned azóta tapasztalás által? A PC idiotizmust én legkevésbé net függőségnek fordítanám (nézd meg Funyit, ő direkt és lázadva PC független, azaz provokálja a PC függőket), bár kétségkívül elég idiotizmus a net függőség is, főként, ha blog függőségben nyilvánul meg. : ))

251002 2012.03.22. 23:06:02

Jól van na Jus, csak tréfáltam.

122188 2012.03.23. 00:38:03

Tetszik, hogy csak a lelépése után lett ilyen okos.

14055 2012.03.23. 06:28:26

Jus, Ángyán József "kipakolásával" az a baj, hogy a pakolást 1988-ban kellene kezdeni, a társasági törvény keresztülverésével a pártkongresszuson, ami ugye, mint tudjuk, maga volt a rendszerváltás, a társadalmi vagyon ott és akkor kezdett magánzsebekben landolni, ott születtek meg az óriási "magánvagyonok" , ami ugye nem jöhetett volna létre, ha nincs az Antall kormány..

16338 2012.03.23. 09:36:58

Sándor, én pedig mosolyogtam. : )

16338 2012.03.23. 09:38:31

Rodosto, szerintem előtte is "ilyen okos volt", azért lépett le.

16338 2012.03.23. 09:42:31

Zsuzsa, nem ismerem "Ányán összest", ahhoz, mikor mit ellenezve tartott előadást, végig kéne hallgatni mindet, de sajna, csak pár évre visszamenőleg lehet ezeket fellelni. Amúgy pedig, igazad van.

210292 2012.03.23. 11:00:22

..., Hej! ..., még amikor a Magyar Mezőgazdaság csodájára jártak Keletről-ÉS-Nyugatról ...!!? S a Magyar Mezőgazdaságot a Világ TOPTENben emlegették .... ..., Ma meg az JUNIJÓ betíltotta a világhíres "Repülőgépes Növényvédelmet" .... (?!) ... , Egészségbiztonsági bűncselekmény a "Háztályi" ... ?! ..., a szövetkezet meg KOMMUNISTA terror ...?! .... Ajajjajajj! .... DOKTOR TÓRGYÁNTOT meg sem említem ..... :))))

210292 2012.03.23. 11:03:51

36. Nyifu1 2012. 03. 23. 11:00 ..., meg még a Brüsszeli Idiótisták azt is kitalálták, hogy mekkorát gőrbűlhet a zUBORKA! .... Persze az Ő "Ferde Fasza" az személyes magánügy ...????! :)))))

16338 2012.03.23. 11:36:33

Funyi, számomra csak az nem világos, hogy a rendszert változtatók, az unióba beléptetők ennyire hülyék voltak, vagy direkte, tudván-tudva vitték bele minden olyanba az országot, ami pusztán kárt okozott? Ennyire rafináltak voltak akik be tudtak minket húzni a csőbe? Akkor mire képesek még? Mert, ha ennyire hülyék voltak, akkor miért lepődünk meg azon, a "nép" egy jelentős része is hülye még ma is és még mindig bízik ebben az egészben. (Ha nem voltak hülyék, és tudva-tudták, akkor csak gazemberek voltak, de ez már más kategória)

210292 2012.03.23. 12:52:56

38. jus (szerkesztő) 2012. 03. 23. 11:36 .., MI már ezt soha nem fogjuk megtudni! ...., majd a tőrténészek SZÁZ év múlva .... - Bár még MA(160egynéhány év után ) is vita tárgya Gőrgey .... (?!) ... Nem vagyok optimista .... Téged is azért becsüllek, mert hogy van ELGONDOLÁSOD, összeszedted MINDEN( testi-lelki-és fizikai) erődet, s TESZED, amit tenned kell! ..., a buzik és a HCJDsek meg az utca másik oldalán laknak .... ..., vagy valami ilyesmi .... :))))

16338 2012.03.23. 14:33:24

Funyi, de hát valamit tenni kell, nem mehet el az ember lopni, segélyért kuncsorogni. Én sokkal rosszabbra számítok, mint ami most van, ehhez képest stratégiát találni, hogy jó, vagy rossz, majd a jövő eldönti, de ölbe tett kézzel ülni és vicsorogni??? Nem az én stílusom. És ezt próbálom mondani is, hogy ebből a szarból senki nem fog kirántani minket, de amíg vannak, akik megelégszenek azzal, reményt ígérnek, jövő helyett...a Kánaánt nem nekünk találták ki és hozzák létre, hanem maguknak, akik benne vannak a szűk brancsban. Nekem egyetlen egy vágyam van csupán, hogy bebizonyítsam, nem egyszerű eltiporni minket, és a végén a pofájukba akarok - úgy elméletileg - röhögni, hogy én megcsináltam és azok is, akik hallgattak rám, ránk, akik tesszük a dolgunk. És nem is olyan rossz ez, mi több, én még élvezem is. : ))
süti beállítások módosítása