jus archiv

jus archiv

Pasik, buli, cha-cha-cha

2010. május 15. - jus blogja

Az esős, borongós hangulat ellen

 

 

 

Pár évvel, és pár kilóval voltam kevesebb, amikor egy szombat este döntött baráti lánycsapatunk, az esténk a szórakozásé, így taxikba vágtuk magunkat, vacsorával nyitottunk, és vártuk a tizenegykor kezdődő zenét, hogy a lépcsőn lebotorkálva végre kibulizhassuk magukat a heti hajtás után.

Fent sem volt már pincér, a pultnál lehetett kérni, ha valaki le tudta küzdeni tömegiszonyát, rövidesen italhoz is juthatott. Úgy éreztem, egy további sör nélkül nem bírom ki, nem volt más lehetőségem, heringé válva vettem át a lökdösődés ritmusát, és ekkor történt a baj, tűsarkam a bal lábamon minden előzetes jeladás nélkül letörött. Első gondolatom az volt, most vége a napnak, mehetek haza, a második, hogy dobhatom ki a cipőmet, hacsak, meg nem találom a sarkát, mert akkor egy cipész még segíthet. A lábak közt térdelve keresgélő állapotomban bukkant rám barátnőm, és a látványtól röhögésben tört ki. A sarok nagy nehezen ugyan előkerült, de a szórakozás, főként a tánc a tömegtől, és a nyomuló pasiktól lehetetlenné vált, így újabb taxi és mind a heten átruccantunk egy rakparti bárba, ahol a zene és tánc nyugisabbnak tűnt.

Én születésemkor a bcg-vel együtt az ének-tánc elleni oltást is megkaptam, így a gyérebb táncolók közt nem volt bátorságom hozzá, főként, hogy roppant kellemetlenül éreztem magam öltözetem miatt. Fekete cucc, mint mindig, de kis miniszoknyával, toppal, dögösen ám abszolút mezitláb, illetve a fekete harisnya, mert az azért volt. Talán pont ez a hiányosság szúrt szemet, tett feltűnővé, hiszen,  ha felhívod a figyelmet a negatív pontodra, már senkit nem érdekel, ezért én a sarok nélküli cipőmet a fejem felé kitartva iszogattam, közlekedtem, amúgy csak harisnyásan. Tíz percenként jöttek az italok a férfiaktól, ami az elfogyasztott mennyiséggel arányosan, idővel merésszé tett, és végül beálltam én is az ütemes lötyögésbe.

Hanem akkor hirtelen váltott a ritmus és jött a latin blokk, úgy ezerrel a legpörgősebbek, a pasik pedig tuszkolták fel Jutkát és engem a színpadra. Jutkát még értettem versenytáncos múltja miatt, de én esetleg a cipőtlenségem áldozata lehettem. Akkor már mindegy volt, hát beleadtunk apait, anyait ketten a porondon, forgott a világ, de azért érzékeltük, a hímnem körbeállva a színpadot, tapsolva tombol, örjöng, döbbenetes volt. Ilyet csak filmben láttam addig.

Idővel aztán kidöglöttünk, letámolyogtunk, ezer ölelés, puszi és gratuláció zúdult ránk. Nem is mondtad, lihegett Jutka, hogy így tudsz csacsacsázni, én pedig lemerevedtem, én csacsacsázni, azt sem tudom, mi az, döbbentem meg, amit fent táncoltunk, mondta és vigyorgott.

Egy biztos, ennyi fantasztikus pasi még soha nem volt a nyakamban, se ennyi önfeledt kedvesség, átkaroló mosolygós szeretgetés és még soha nem éreztem előtte azt, minden hátsó szándék nélküli, nem a nő-nőnek, hanem az ember-nőnek szól mindez.... melegbárban voltunk.


És két igazi pörgős latin tánc, ahol

fiatalok


és idősebbek

élnek együtt a zenével.

A bejegyzés trackback címe:

https://jusarchiv.blog.hu/api/trackback/id/tr418336582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

12635 2010.05.15. 17:47:12

jó buli lehetett, én 1998-ban az A 38-as hajón éltem át ilyesmit, mint előszilvesztert, egy Mistery Gang koncerten... nem cha -cha -cha, csak a hangulat volt hasonló

78126 2010.05.15. 18:03:58

Mekkora történet!! A bcg-vel én is hasonlóan jártam!!! :DD ...lehet, hogy el kéne kezdjek inni??...

13709 2010.05.15. 18:30:44

Jus :) ez szenzációs lehetett..hát még a végén a poén....:)))))

16338 2010.05.15. 18:52:29

Volt hangulat Gordius. :)) A te bulidon is meleg pasik voltak?

16338 2010.05.15. 18:56:02

Nem is annyira az ital Anemone, hanem, hogy ezek a pasik nem voltak veszélyesek, és mi sem akartunk hódítani, mivel nem is lett volna kit, így aztán minden feszélyezettség elszállt. Nekem ezzel a bcg-s dologgal még nincs vége, mert ennek ellenére szeretek...:)) Katasztrófa. :))))

16338 2010.05.15. 18:57:23

Valéria! Különben egy hétköznapi buli lett volna, de az a vége poén, igen, az adta a lényegét.

122188 2010.05.16. 00:50:20

Az igazi siker az lett volna, ha itt mégiscsak megdugtak volna.

16338 2010.05.16. 09:38:20

Bormogó, tudod pont az ilyen férfi-állat mentalitásúaktól menekülnek a nők, akár egy meleg bárba. Ugyanis a szórakozás , most figyelj, mert ilyet még nem hallottál talán, csak a lelki és érzelmi fogyatékosoknak jelent "dugást". Na, aztán az is előfordul, az ilyen fogyatékosok töketlenkednek aztán szakmailag is, meg lehet otthon is, és szegény asszonyt is esetleg csak "dugják", aki így szintén nem tud szakmailag teljesíteni, más pedig ennek a trehány "dugós" párosításnak következtében kénytelen egy lakhatatlanra tervezett házat, egy lakhatatlanra irányított településen fillérekért eladni, és menekülni. Látod, látod, így lehet egy rokonértelmű szóval kifejezve sok mindent elkúrni. Mint te tetted ezzel a hozzászólásoddal. Ha belegondolok, megadhatom a címet, menj el egyszer, hátha neked igazi sikred lesz a törzsközönségnél. Kívánjam neked??? Tudod mit, hagyjuk.

139820 2010.05.16. 12:18:58

most aztán lehet hülyének nézni, de én meg voltam róla győződve, hogy te férfi vagy...hogy miért, ezt ne kérdezd...de ez a bejegyzésed most nemiségedre tiszta lapot hozott, mert nem hinném, hogy egy meleg bárban magassarkú pipellőben roptad a táncot férfi létedre...persze, ha így lenne, akkor is olvasnálak:)...a latin zene pedig a mindenem, talán az egyetlen olyan muszika, mely teljesen felhevíti az ember vérét:)

16338 2010.05.16. 13:25:51

Miután már biztos lehetsz női mivoltomról, könnyebben reagálok. Ha kell, persze, hogy nő az ember, és hát bcg-vel kapott ellenanyag a tánc ellen is kevés egy latin zenénél, mert az aztán kihozza a nemiséget!! Mikor rossz a hangulatom, mindig feldob! És mi tagadás, hevíteni is tökéletesen tud. :))))

16338 2010.05.16. 18:42:49

Köszönöm 12szer! :)

12635 2010.05.16. 23:30:20

Jus, a videót nem néztem meg, a történetből meg nem jött le a melegbár, olyanban még sosem voltam... lökött vagyok :)) az én bulim, ami eszembe jutott óriási buli volt, és valódi rockerekkel, nekem a rock and roll a zenében és a táncban a csúcs... na meg még a twist...

16338 2010.05.16. 23:42:07

Ez nagyon aranyos volt Gordius!!! :))) A poén volt a meleg-bár, ott ugyanis nyugodtan tudnak a lányok úgy szórakozni, ha partner nélkül vannak, hogy mellékzöngéje lenne a dolognak. Mert lásd bormogó hsz-ét, némely töketlen pasi csak a "dugásra" gondol, ha kikapcsolódni vágyó nőket lát. Na, én rock&rollban sehol nem vagyok, de a twistet tudom és szeretem, még az oltás ellenére is. A videót nézd, hallgasd meg, nem melegek tánca, ne aggódj, olyat nem tennék fel. Fantasztikus hangulat jön át belőle.

12635 2010.05.17. 09:27:39

nagyon vicces... átéltem már egyet mást, így lehet naiv... inkább hülye az ember még 50-en túl is... :)) ha már eddig nem jártam olyan bárban valószínű már nem is fogok... bár Dávid Ibolya is megtette... 50-en túl... :))) megnéztem a videót, tényleg jó... (bormogó mintha amúgy is a mindig kritikus és rosszkedvű típus lenne)
süti beállítások módosítása